Service Level Agreement

Een Service Level Agreement kunt u eenvoudig afsluiten bij R&R Automatisering. Samen met u maken wij een SLA op maat! Kijk verder voor de mogelijkheden.

Wat is een Service Level Agreement?
Wanneer u een dienst of service afneemt is het raadzaam om van te voren een Service Level Agreement (SLA) af te sluiten. Dit is een contract tussen u als klant en R&R Automatisering als leverancier over de voorwaarden en garanties van onze diensten. U kunt bij ons betalen per call, of een afspraak maken door middel van een Service Lever Agreement.

Waarom een Service Level Agreement?
Dankzij een Service Level Agreement komt u als klant nooit voor verassingen te staan waar het gaat om kosten, kwaliteit en de soort diensten die u bij ons afneemt. Door de SLA bent u verzekerd van een hoge kwaliteit dienstverlening, voor een vast bedrag (een all-in pakket).

In een SLA (ook wel Diensten Niveau Overeenkomst of Service Niveau Overeenkomst genoemd) wordt de kwaliteit beschreven van de diensten die worden geleverd. De overeenkomt kan zowel een contract tussen externe als interne partijen zijn. Dankzij een SLA is een afnemer op de hoogte van de invulling en kosten van de diensten die hij inkoopt en kan de leverancier erop worden afgerekend als hij niet de afgesproken kwaliteit levert.

Een voordeel van een Service Level Agreement (voor u als klant) is dat de afgesproken kwaliteiten van diensten eenvoudig te controleren is.

Een Service Level Agreement voor MKB én particulier
Bij R&R Automatisering bieden we zowel voor het MKB als voor particulieren klanten een SLA aan. U kunt een Service Level Agreement afsluiten voor onze totaaloplossingen, zodat u gegarandeerd gebruik kunt maken van onze hoge kwaliteit diensten en services én zodat u nooit voor verassingen komt te staan.

Scroll naar top