Helpdesk

Vragen of  problemen? Neem contact met onze helpdesk!
Tel: +31 418 637 111


Om ervoor te zorgen dat u uw bedrijf of organisatie zo goed mogelijk kunt laten draaien, is het tegenwoordig cruciaal dat alle ICT systemen optimaal werken. Problemen met deze systemen kunnen dan ook grote schade aan uw bedrijfsvoering opleveren. Verouderde techniek, niet erkende databases of haperende applicaties kunnen een bedreiging vormen voor de stabiliteit van uw bedrijf, zodat het belangrijk is dat u bij problemen kunt terugvallen op ervaren specialisten met verstand van zaken.

 

U kunt voor remote control zorgen door een van de onderstaande tools te downloaden:

R&R Quicksupport:

R&R blijvende support door installatie van Host versie:

 

ICT oplossing op maat
Helaas kunnen niet alle problemen opgelost worden dankzij remote control. Daarom biedt onze helpdesk ook oplossingen aan op locatie. Heeft u een uitgebreide analyse nodig van uw ICT systemen nodig? Of heeft u graag dat een van onze specialisten ter plekken ondersteuning levert? Dan kunt u bij ons de volgende diensten afnemen:

  • Onsite support: medewerkers van R&R bezoeken uw onderneming.  Wij inventariseren en analyseren de calamiteiten om zo tot een voor u snelle en passende oplossing te komen.
  • Interne technische dienst: in overleg met u zal R&R adviseren welke maatregelen er nodig zijn om tot een oplossing te komen.
  • Reparatie door partners: R&R maakt gebruik van verschillende partners om de dienstverlening bij calamiteiten te vergroten.
  • Preventief onderhoud: door preventief onderhoud zal R&R het aantal storingen aanzienlijk reduceren of zelfs kunnen voorkomen.
  • Systeembeheer: Het beheer van systemen die R&R uitvoert voor uw onderneming. Inclusief informatie verzamelen voor advies, inkoop van hardware en software, installeren en configureren, updates verzorgen en procedures opstellen.